Prosimy wysyłać reklamacje na adres podany w formularzu (Kraków, ul. Podbipięty 29a).
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Nie odbieramy przesyłek nadawanych na adres inny niż wskazany w formularzu.
Osobiste dostarczenie reklamacji jest możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt.
W trosce o środowisko podjęliśmy decyzję, iż jeżeli istnieje taka możliwość, to w pierwszej kolejności produkty zakupione w Naszym sklepie są kierowane do naprawy. Dokładamy wszelkich starań, aby nabyte przez Państwa produkty w przypadku reklamacji, były naprawiane w jak najkrótszym czasie. Decyzja o naprawie jest podyktowana wskazaną wyżej troską o środowisko, ponieważ naprawienie przedmiotu w znaczący sposób ogranicza zużycie i obciążenie Planety. Wady typu urwany haczyk czy złamany karabińczyk po naprawieniu nie pozostawiają żadnego śladu na produkcie, a więc produkt wygląda tak, jak nowy prosto od Producenta.